#1 Skrevet August 10, 2006 Kjøpte et par brukte vinterhjulsett i fjor. RS4 felger 225/45/17 av den typen som er litt blanke/sølv. Se vedlegg. Måtte kjøpe dem i et hastverk, mens jeg var værfast på fjellet... Fikk opplyst at det var originalfelger, men ble nok litt lurt der, gitt. Etter vinteren er det allerede blitt endel bobler i lakken. Er det noen som har tips for å fixe disse? Skal legge ved noen bilder når jeg kommer hjem fra jobben. Kanskje det er et verksted i Drammensområdet som er å anbefale ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2006 Har du hørt med lakkerere i drammensområdet? Har hørt om orginale felger som bobler i lakken også. Men vipp av senterkoppen så ser du om det står vag dele nummer der. Står ikke det der eller på insiden av felgen så er det ikke orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2006 jeg har sånne til sommerfelger, de er og slitt i lakken.. er vel eneste utvei å få de lakka opp for å få de strøken, men det er jo en slags effekt i de orginalt, ikke vanlig lakk. Mine er replika, er vel også annet ET på orginale tror jeg: klø : mine er vertfall et35. Mener å ha hørt at det er mye mer på RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2006 her er et bilde. Jeg kunne sikkert flekket litt i selv, så at det ikke ble værre, men er det noen som vet hvordan jeg skaffer meg akkurat den litt blanke lakken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...