#1 Skrevet August 10, 2006 Noen hadde tatt parkeringsplassen min på jobb, så jeg måtte finne meg en ny. Leve Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2006 kan tenke folk lurer når de går forbi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2006 hehe..tørr jeg spørre hvor du jobber? Så ut som det var litt skog på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2006 Jeg jobber i Høgskolen i Hedmark, på Elverum. Det bare en bitteliten treklynge som står ved parkeingsplassen. Men et par av trærne hadde stor nok avstand til at bilen passet mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2006 Jeg jobber i Høgskolen i Hedmark, på Elverum. Det bare en bitteliten treklynge som står ved parkeingsplassen. Men et par av trærne hadde stor nok avstand til at bilen passet mellom. Ok,skjønner. Ingen tar "plassen" din nå hvertfall: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2006 Får håpe du ikke hadde for mange forsøk før du fant 2 trær du fikk plass mellom da: haha : Men slo ikke bilen nedi når du skulle opp og ned over den kanten du står med forhjulene på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2006 kjipe med det der er bjørkesafta som ikke er bra for lakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2006 Bilen min er selve UR-Allroaden ser det ut til, så det skal litt til før det subber. Bjørkesafta er ikke så ille nå om høsten, om våren vil jeg nok tenke meg om før jeg parkerer der ja. Også er det ikke akkurat utstillingslakk på bilen heller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2006 Mesterlig parkering! Pen bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2006 Orginal måte å parkere på ja... sikkert mange som sperra øya opp litt ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2006 Haha, bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 11, 2006 var nok din bil jeg så utenfor scan for et par uker siden tror jeg. tøffe biler dette, er det 2,3 liter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2006 var nok din bil jeg så utenfor scan for et par uker siden tror jeg. tøffe biler dette, er det 2,3 liter ? Kan stemme det ja. Har stått ved Scan en del i det siste. Det er en 2.2 10V Turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...