Østfold: Rudskogen 19 og 20 august

Anbefalte innlegg

Er det planlagt noen form for felleskjøring til Rudskogen fra f. eks. Toys til utstillingen på søndag? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hællæ!

 

Er noe galt med epost varslingen på lokallagsdelen, så tar desverre litt tid før jeg får med meg trådene tidevis..

 

Men, det er vel ikke planlagt noe, men da er jo det her en god start. Hadde vært stas å kjøre en liten kolonne sammen oppover. Kan jo møtes på Toys f.eks ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal kjøre sammen med en corrado og 2, kanskje 3 TT'er fra Moss på søndagen ihvertfall. når tenkte dere å samles på toys og kjøre derfra? kanskje vi kaster oss på lasset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller da med forbehold om at bilen blir ferdig i tide.....men det ser lovende ut, delene kom i går - og bilen skal til lakkering på mandag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er oppmøte og avreise fra Toy's?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv vet jeg ikke helt når jeg kommer meg oppover på søndag, er litt avhengig av kvelden før, men hvis man skal rekke utstillingen som begynner klokka 09, bør man kanskje tenke på det allerede i 08 tiden? Hvis det er tidlig så anbefales man i det minste å være på området innen kl. 10.00 hvis en skal stille ut bilen..

 

Tar vel ikke mer enn en snau halvtime opp fra Toys, så hvis man møter enten 08 eller 09, så er det jo litt slingringsmonn på avreise..... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en plan det KRS. Får bare håpe det ikke regner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

 

Er ny mdl her i klubben, : vinke : så jeg har tittet litt å lest litt her. Artig med at det er sammen komst hver første helg hver mnd da:) er mulig for litt kunskap deling.

 

Men er det noe sammen kjøring oppover til helgen? se det er flest som snakker om søndag, ikke noe opp på lørdag eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse folk der på Lørdag. Da det er mest morro med banekjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal opp ant. begge dagene, men først pg fremst lørdag.

 

Jeg kjører ned på toys r us på lørdags morgen jeg, og henger med på felles kjøring...

 

Noen som kommer med et klokkeslett så blir vi enige om at vi møtes der??!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det kun blir lørdag på meg også.. Hva om vi kjører kl.09 fra Toys på lørdag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

 

Er ny mdl her i klubben, : vinke : så jeg har tittet litt å lest litt her. Artig med at det er sammen komst hver første helg hver mnd da:) er mulig for litt kunskap deling.

 

Men er det noe sammen kjøring oppover til helgen? se det er flest som snakker om søndag, ikke noe opp på lørdag eller?

 

Velkommen forresten! : vinke :

Bare å møte på samlingene, og vi kan jo gjerne kjøre sammen på lørdag også, som nevnt over blir det nok til at jeg drar på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange blir det, hvis i det hele tatt noen, som kjører fra Toys på søndag?

Ingen : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det kun blir lørdag på meg også.. Hva om vi kjører kl.09 fra Toys på lørdag da?

 

 

Da er jeg der klokken 0900 Knut :)

 

Ser ut til at det kan komme fler, men kanskje ikke bare klubbmedlemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft: smil :

 

Da skal jeg prøve å være der 0900 jeg også til lørdag: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å prøve igjen; Er det noen interesse for felles oppmøte på søndag også, eller er det få som tar turen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å prøve igjen; Er det noen interesse for felles oppmøte på søndag også, eller er det få som tar turen da?

 

holder med meg vel? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også oppover på søndag hvis det ikke regner... ;)

Rundt 08:30 er vel en grei tid på Toys da kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...joda Oddvar, vi blir vel iaff 4, muligens 6 biler som møtes på Mosseporten!

 

Har dere diskutert noe oppmøte tidspunkt der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke si 08.30 på toys på søndag da? syns det virker som en bra plan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...joda Oddvar, vi blir vel iaff 4, muligens 6 biler som møtes på Mosseporten!

 

Har dere diskutert noe oppmøte tidspunkt der?

 

 

blir det fler enn deg, meg, oddvar, marius og kriss? skal vi møtes der kl 8 da eller? så er vi på toys 8.30 ca å kjører med resten derfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det fler enn deg, meg, oddvar, marius og kriss? skal vi møtes der kl 8 da eller? så er vi på toys 8.30 ca å kjører med resten derfra?

 

den er grei, sjef! kommer ikke hvis det regner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kommer ikke hvis det regner" .... har du hørt på makan, bilen din tåler det Oddvar, så det er bare å møte opp!! :)

 

Er vel meldt oppholdsvær på søndag så vi får håpe det slår til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øystein og meg stikker dit imorgen for litt banekjøring!

var og titta litt idag og det kom masse gromt på kvelden.

Så ta turen på lørdag også dere.

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.