#26 Skrevet August 19, 2006 Kommer hjem i fra hamar i dag så jeg er klar på søndagen.. vi satser på pent vær vel hehe:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 19, 2006 Tenkte å slenge meg på dere nedover på søndagen,men jeg reiser fra oppegård,så lurte på når dere reiser fra mosseporten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 19, 2006 Tenkte å slenge meg på dere nedover på søndagen,men jeg reiser fra oppegård,så lurte på når dere reiser fra mosseporten? skal møte på mosseporten kl 8.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 19, 2006 Ok,da får jeg dra kl 0730 jeg da,så er jeg vel der til 0800... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 19, 2006 Kommer iallefall 2 biler fra gale siden av fjorden med 07.30 båten fra horten.. Vente på oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...