Hvilket relè til instrumentlys på A90?

Anbefalte innlegg

Hvor sitter relèet som styrer dimminga og av/på i dashbordet? Må sikkert bytte da det kortsluttet ved tyveri av cd-spiller...

 

Noen som vet hvor jordingspunktet til lysene i dashbordet er og kanskje?

 

mvh Kristian Ellevset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke noe rele på dimmingen, den er trinnløs, så hvis ikke noen sikringer er røket, så har nok dimmeren brendt av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk sikring 14 du. Har målt meg grønn på dette en gang før: flau : .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke noe rele på dimmingen, den er trinnløs, så hvis ikke noen sikringer er røket, så har nok dimmeren brendt av...

 

Ingen sikringer er røket, men hvor er denne dimmeren plassert hen da?

 

Forøvrig så fungerer lysene i kjørekomputeren og klimaanlegget når jeg vrir om tenninga, men hvis jeg slår på parklys eller hovedlys, så blir hele greia helt svart. Eneste som fungerer hele tida er lysene i bryterene under luftdysene...

 

mvh Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dimmeren ligger i instrumentpanelet og du styrer den med en av pinnene som stikker ut gjennom glasset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dimmeren ligger i instrumentpanelet og du styrer den med en av pinnene som stikker ut gjennom glasset.

 

Den vet jeg av ja. Får vel se om det er den da..

 

mvh Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.