#1 Skrevet August 10, 2006 Hvor sitter relèet som styrer dimminga og av/på i dashbordet? Må sikkert bytte da det kortsluttet ved tyveri av cd-spiller... Noen som vet hvor jordingspunktet til lysene i dashbordet er og kanskje? mvh Kristian Ellevset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2006 Er nok ikke noe rele på dimmingen, den er trinnløs, så hvis ikke noen sikringer er røket, så har nok dimmeren brendt av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2006 Sjekk sikring 14 du. Har målt meg grønn på dette en gang før: flau : ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2006 Er nok ikke noe rele på dimmingen, den er trinnløs, så hvis ikke noen sikringer er røket, så har nok dimmeren brendt av... Ingen sikringer er røket, men hvor er denne dimmeren plassert hen da? Forøvrig så fungerer lysene i kjørekomputeren og klimaanlegget når jeg vrir om tenninga, men hvis jeg slår på parklys eller hovedlys, så blir hele greia helt svart. Eneste som fungerer hele tida er lysene i bryterene under luftdysene... mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2006 Dimmeren ligger i instrumentpanelet og du styrer den med en av pinnene som stikker ut gjennom glasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2006 Dimmeren ligger i instrumentpanelet og du styrer den med en av pinnene som stikker ut gjennom glasset. Den vet jeg av ja. Får vel se om det er den da.. mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...