#1 Skrevet August 10, 2006 bildene er under all mulig krittikk, men det er min første bilde serie på denne måten et par bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2006 gøy at det blei en rs4 første gangen da. hadde jeg kunni photoshop og vært flinkere med kameraet, så sikket blitt bedre men noen sted må man jo begynne. for og bli nybegynner også he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2006 tja et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2006 dæven salvesen! ekke helt borte når det kommer til fotografering du litt etterbehandling hadde vært bra Hva slags cam er brukt? ps: det skrives copyright i ett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2006 Synes den 'tagginga' av skiltet ødela bildet litt.. Ble veeeldig blikkfang.. Litt mere diskret skilt-sladding, så er de bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2006 dæven salvesen! ekke helt borte når det kommer til fotografering du litt etterbehandling hadde vært bra Hva slags cam er brukt? ps: det skrives copyright i ett brukte cannon eos 350. takk skal du ha, lurte fælt på hvordan det skrivdes he he ja jeg må lære meg pohoshop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2006 Er dette første gangen, bøyer jeg meg i støvet, og gleder meg til fortsettelsen.. Som flere over her nevnte, litt fargejustering og beskjæring i PS, så er du i mål.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2006 Gikk litt for her nå, men synes en sånn sladding er litt greiere enn sånn tagging, blir ikke så voldsomt blikkfang av bildet hvis du skjønner hva jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2006 Bra det der da!! Enig om det med sladdinga, ble en sånn ting en ser med engang! På tur ut ifra Ådalsbruk ser je.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2006 lekte meg litt forsiktig på adobe det ene er det bare mørka rutene litt, og annen måte og ta vekk skilt nr på det andre rota jeg litt med kontrast og lys. hva blir best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2006 Altfor mye kontrast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2006 Måtte bare leke litt med et av bildene du tok Mye av billed informasjonen var desverre borte pga komprimeringa di! dermed blir ikke bildet helt optimalt desverre Har tulla litt med "levels" "contrast" og "saturation" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 20, 2006 Oj! dette var bra til å være dine første Tor Olav. Tok meg den frihet til å leke med det ene litt i PS. Selve "rå"-bildet er jo som tatt ut ifra en Audi reklame, men mangler kun litt fikkling i PS for å få det lille ekstra. PS Rs4 i rosa er fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 19, 2006 Oj! dette var bra til å være dine første Tor Olav.Tok meg den frihet til å leke med det ene litt i PS. Selve "rå"-bildet er jo som tatt ut ifra en Audi reklame, men mangler kun litt fikkling i PS for å få det lille ekstra. PS Rs4 i rosa er fett Kødder du med bilen min mere blir det bråk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2006 Nytt "rosa Helikopter" hohohoho.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...