Anbefalte innlegg

Skal bestille meg nye felger til bilen og vurderer denne typen

Walpax WP1

wp1.jpg

Er ikke helt sikker på ET men det skal jeg sjekke opp i morgen når jeg får ringt butikken og hørt litt. Men, hvilke dekk er normalt/best å bruke på 8x18 eller 9x18? Tenker da på bredde..

Mvh

Odd Aslak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8*18 kjører på 235/anbefalt var 225 sa felgimport

Synes 235 er bra, ville valgt det igjen framfor 225

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor breie dekk kan man ha før man må begynne å tenke på valsing på en A4 B5 da? Skal senkes 35 forran og 40 bak..

Noen som kan photoshoppe litt for meg også?

De felgene på denne bilen. (har ikke bilde av bilen min så jeg låner ett fra en annonse på autodb)

Mulig bildet blir for lite..?

1198290-bilde1-audi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat de felgene jeg har siklet på en tid nå... Lykke til med kjøpet og legg ut noen bilder når du får dem på bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse Walpax-hjula leveres ihvertfall med innpress 45 og 35 i 9x18 om jeg ikke husker feil.

Hvordan plassen blir på en B5 får noen andre svare på, men er det plass ville jeg valgt 9x18 rundt hele da prisen er den samme på de to felgdimensjonene. Billig og tøff felg det der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp 9" felger og gjør plass om det ikke går.. ;) Bør ha ganske høyt innpress om du går for 9", men samtidig passe på at ikke felgen tar inni fjørbeinet å sånn på innsiden... Bør også kjøpe bittelitt smalere dekk for å få litt strekk på dem så de går under hjulbuene... Det er iallefall det jeg hadde gjort.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen med litt ps ferdigheter som kan prøve litt? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg monterte 9x18 felger på sin B5 i våres. ET 28 bak og 32 foran. Dekka er 225/40-18 , Dette går akkurat innafor, bak, og foran er hjulbua dratt ut ca 1 cm. Bilen er senka en plass mellom 50-60mm

56df1435.jpg

Her er forresten gamle bilen min med de nevnte felger...

winter.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken styling er det på den B5 en til kompisen din? Er det en S4 kanskje eller hvilken bakfanger er det der? Taket er det grått eller sort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må du gi for disse felgene? Endelig noen som har forstått at 5 eiker og kant er det fineste...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må du gi for disse felgene? Endelig noen som har forstått at 5 eiker og kant er det fineste...

1635,- for 8x18" og samme pris for 9x18"..

Hos Gundersen Sportscar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med dekk da?

Det var uten dekk ja..

Men felgene kom ikke på lager før til neste vår ca.. : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var uten dekk ja..

Men felgene kom ikke på lager før til neste vår ca.. : eek :

Hor med http://www.styling-tech.no De har ogso disse. Pris. 1790,- pr. stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken styling er det på den B5 en til kompisen din? Er det en S4 kanskje eller hvilken bakfanger er det der? Taket er det grått eller sort?

All styling er S4, og taket er grått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.