#1 Skrevet August 11, 2006 Hallo! Jeg har nå jobbet som intern i en bedrift i England i 3 måneder. Har da jobbet på Dunsfold Park i Cranleigh, Surrey, UK. For dere som ikke vet det så er det en nedlagt flyplass, hvor rullebanen brukes av Mercedes, Top Gear og privatpersoner. Mercedes bruker den til å teste SLR, for prøvekjøring og for den obligatoriske kjøringen før en kan kjøpe SLR. Legger ut noen småe klipp jeg har tatt med mobilen, ikke den beste kvaliteten men regner med at folk verdsetter det likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2006 Sorry mac, men jeg klarer rett og slett ikke se noe som helst her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2006 jeg vet, og derfor spurte jeg om noen visste om noe bedre sted å legge dem ut. Beste er vel egentlig å laste den ned, også se med Quicktime. Det er tatt opp med mobil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...