#1 Skrevet August 11, 2006 Skal vi ta å samle oss gjeng å ta oss en kveld med litt svinkjøring i Olsvika før vi reiser nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2006 Skal vi ta å samle oss gjeng å ta oss en kveld med litt svinkjøring i Olsvika før vi reiser nedover? Må vi ha go-cart til å kjøre svin da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2006 Søndag for eks. ?? Da skal e vise dokke drifting med go-kart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2006 Må vi ha go-cart til å kjøre svin da? Jeg må hvertfall det hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2006 Søndag for eks. ?? Da skal e vise dokke drifting med go-kart Søndag høres jo ut som en grei dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2006 Søndag høres jo ut som en grei dag? Spread the word jungel-telegrafen funker vel greit til slikt !!! E e klar for søndag iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2006 Jeg er med! Lenge siden sist go-kart, så ryggen har grodd. Bare noen arr igjen. PS! Ring Ole og reserver om det blir på søndag. Han har vel ikke normalt åpent da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2006 Good Skal prøve å få snakka med han i dag vi,skal innover å kjøre litt no....:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2006 Da har ej vært å sagt fra at vi kommer en gjeng mellom 16 og 18.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2006 Ehm.. Når?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2006 SØNDAG mellom kl.1600-1800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 11, 2006 Hele døgnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2006 Hele døgnet? Flisespikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 11, 2006 Nå har du endret alle postene oppover så det ser ut som jeg er helt på bærtur. takk da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 11, 2006 Steik for en dust du e altså Sverre... kan du ikke lese eller: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 11, 2006 Steik for en dust du e altså Sverre... kan du ikke lese eller: haha : : gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 11, 2006 Det var da ikke sånn ment Sverre: flau : Og Andreas, jeg hørte at Roklubben var på jakt etter en dyktig bakre venstre, tenkte jeg skulle anbefale deg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 11, 2006 jeg er klar for go cart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 12, 2006 Det var da ikke sånn ment Sverre: flau : Og Andreas, jeg hørte at Roklubben var på jakt etter en dyktig bakre venstre, tenkte jeg skulle anbefale deg: smil : Haha...Jeg er en ræææææser på å ro... klar for kjøring søndag da gammern? hæhæhæhæhææhæhæh??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 13, 2006 Mellom kl 16 å 18...........???Skal vi kjøre i 2 tima altså ??? Syns det va litt lenge å kjøre gokart. Altså,nokken som har ei formeining om ka tid det blir gokart kjøring ?? Gidde ikke sitte å vente på gokart bana fra kl 4 hvis det blir kjøring kl halv seks for eks. Send me ei melding om ka tid det blir da en eller anna............nr mitt e 92 21 63 63 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 13, 2006 Kan ikke bare alle møte opp kl 4 så kjører vi til vi er lei/blakk? Da slipper vi å vente på noen... Pål.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 13, 2006 Vi sier oppmøte kl 4;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 13, 2006 Haha...Jeg er en ræææææser på å ro...klar for kjøring søndag da gammern? hæhæhæhæhææhæhæh??? Hehehe. Tror ikke det gitt. Det er ille nok å ratte SLC`n med denne arma mi om jeg ikke skal prøve å unngå å få høyhastighetstullinger i sia samtidig. Kan hende vi tar oss en tur ut og kikker på dere da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 13, 2006 Hvor mange blir Dere ?? Er en gjeng på 9 stk fra Volda som visstnok stikker utover om ikke så lenge, i tillegg til 3 fra Ørsta... Regner med det går ann å organisere litt så det ikke blir bare 3 på banen samtidig osv ? Han som leier ut ville visstnok ikke slippe 12 tullinger ut på banen samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 13, 2006 Kanskje man kan kjøre lag? 3 på hvert lag som deler en kart. Så kjører man 10 min hver? Da gjelder det å bytte raskt osv. Den karten med flest runder vinner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...