Stavanger: Nytt medlem med clutchproblemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg endelig fått meldt meg inn her på forumet, har aldri hatt Audi før så jeg trenger litt hjelp.. vet ikke om dette er rette plassen å poste dette men.. Her er det ihvertfall folk i nærmiljøet!

Link til problemet mitt:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=531344#post531344

 

Håper noen her har skrudd litt Audi og kan hjelpe meg..

ser frem til være en del av Audi klanen ihvertfall!

 

MVH

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, jeg er "flett ny" her i klubben selv, så da får vel jeg si: velkommen i klubben :)

skal titte litt rundt på nettet og se om det finnes noe svar på trøbbelet ditt ang clutchen. om du ikke får fart på den til neste helg, kan jeg jo taue deg opp til bergen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, hehe.. tauing til bergen blir kanskje i lengste laget, hehe.. : smil :: bh : er så jævlig deprimerende når bilen starter å går, men får den bare ikke i gir!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ein audi coupe den va heilt fine i giringå heilt til en dag på motor veien. girte ner å isje talom om den ville i gir igjen. Klarte å slå an i 3gir å kjøra hjem då va problemet at lamellen hadde gått i oppløysning å lixsom kilt fast heile mekanismen inni der. Skifta lamell å trykplada så va an go som ny ittepå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. mulig det kan være noe sånt, men syns d er rart at pedalen ble så lett pga d..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som at utløserlageret(til clutchen) ditt er gåent, hadde det samme problemet med min volvo460. men merket at med min at jeg nesten klarte å fri helt inne får å skifte gir men ikke langt nok inne får å si det slikt. jeg byttet hele clutch sette med utløserlageret siden clutchen også var litt slitt å bilen ble god som ny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ble pedalen din lett da? og ble den hengende fast i gulvet hvis du holdt den der en stund? fan, håper jeg slipper å ta ned kassa, noen som vet om dette tar lang tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lufta på nytt i går, å d kom ikke noe luft ut, hører at d er et eller annet som rører på seg når man tråkker på clutchen.. : klø : å pedalen blir ikke hengende i gulvet som før.. må bare bite i d sure eplet å ta ned girkassa.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.