Anbefalte innlegg

Hvor tar folket 12mnd service? Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall ikke bruke rosten bilverksted igjen. Hadde A3èn på service der pga pris. 1,5 mnd etter service må jeg bytte bremseskiver pga totalt utslitt. Men ingenting bemerket på service... Så tydeligvis en grunn til at det var billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Tenkte å prøve Lønnsethagen jeg.. Var ikke så ille pris der heller.. Oljeservice koster i overkant av 1000,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Trondheim har jeg dårlig erfaring med. Hadde min på årlig der, fikk tilbake med skjema hvor alle sjekkpunkter var krysset av. For eksempel sjekk av vindusspyleranlegg/dyser ok. Det kunne det ikke ha vært fordi slangen mellom dysene var av så spylervæska gikk rett i motorrommet. Flere sånne småting gjorde at jeg begynte å lure på hva jeg egentlig betalte for, hva hadde de egentlig gjort. Ikke fikk jeg se på heller.. Uheldigvis reiste jeg bort umiddelbart etter servicen så fikk ikke klaget, syns det var litt sent 3 mnd etter. Men de mistet nå en kunde!

 

Uten å ha sjekket pris på årlig, har jeg god erfaring med Lønsethagen og Snap drive i innherredsveien

 

Tips mottas med takk, min er også due igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.