Hvordan fester jeg plastdel på kanal på S4?

Anbefalte innlegg

Med fullastet bil i røfft terreng greide jeg å rive av en plastdel bak på kanalen til min S4. Ser ut til at det er noen festepinner av noe slag som er knekt også, men finner ikke noen bilder eller beskrivelse i Bently manualen for hvordan dette skal fikses.

 

Så var det denne guggen som beskytter plasten, hva kan benyttes her og hvor får man tak i det?

 

Noen som har peiling?

IMG_5529.JPG

IMG_5535.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mangler jeg også sånn halvveis på en side, men har ikke funnet at det selges som løs del, finner du en løsning si ifra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først gjør du rent så fester du med sicaflex, gjerne sort. Du får denne biten aldri av igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først gjør du rent så fester du med sicaflex, gjerne sort. Du får denne biten aldri av igjen!

 

Støtter denne. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før du kliner på den, står det et delenr inni den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styrbord side bak, har ikke sjekket om den lar seg skaffe, eller pris, da jeg kan bruke den om igjen med sicaflex metoden.

 

Men vet ikke hvor man får kjøpt den gugga som ligger utenpå dersom man setter inn en ny del. Noen som vet?

 

PS. Hvor er det greit å få tak i sicaflex?

 

mvh, Johan

IMG_5534-1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I delekatalogen dukker følgende opp når jeg punsher inn: 4A0 803 584 E - Stone Guard. ;)

Sicaflex får du på store tuber hos Mekonomen etc. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gutter, så fint :) Den gørra utenpå, er ikke det Tectyl? "Langvarig understellsbehandling" el. noe sånt tror jeg VAG kaller det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tectyl jo, får kjøpt det på alle bilrekvisita sjapper med respekt for seg sjøl! Eller Bodyskyts, understellsmasse m.m

 

Kjært barn har mange navn. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SiKaflex fåes også billigst på Europris.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.