Anbefalte innlegg

Noen som har en film eller ett lydklipp av en 10vt som kjøres. Helst agressivt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke værst, ikke værst. Men synes nesten 20v'n min har penere lyd :P Liker heller ikke dumpventil. Wastegate holder i massevis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke værst, ikke værst. Men synes nesten 20v'n min har penere lyd :P Liker heller ikke dumpventil. Wastegate holder i massevis.
Wastegaten lager ikke noe fin lyd.........wastegaten fører bare eksos utenom turboen. Så turbomotor med wastegate i friluft er bare masse bråk som kan sammenlignes med frieksos/rake rør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wastegaten lager ikke noe fin lyd.........wastegaten fører bare eksos utenom turboen. Så turbomotor med wastegate i friluft er bare masse bråk som kan sammenlignes med frieksos/rake rør.

Er ikke det jeg har erfart iallefall. Synes det er pen lyd i s4'n til en kompis og den har ikke noe popoff, bare wastegate med åpenfilter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det jeg har erfart iallefall. Synes det er pen lyd i s4'n til en kompis og den har ikke noe popoff, bare wastegate med åpenfilter.

er vel resirk.ventil du tenker på...og i såfall har du rett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok kun åpent filter på "den" S4'en ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en 7A kommer aldri til å ha finere lyd en 10vt...... 10vt:tilber:

Har hatt begge typer.....

og 10v sugemotor har bedre lyd en 7a: smil :

:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en 7A kommer aldri til å ha finere lyd en 10vt...... 10vt:tilber:

Har hatt begge typer.....

og 10v sugemotor har bedre lyd en 7a: smil :

:rolleye:

Det kan godt hende. Men etter disse jeg har hørt synes jeg fortsatt at 7a har fetest :P Selvfølgelig er det rå lyd på 10vt også. Men har ikke hørt den samme sinte tigern enda:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan godt hende. Men etter disse jeg har hørt synes jeg fortsatt at 7a har fetest :P Selvfølgelig er det rå lyd på 10vt også. Men har ikke hørt den samme sinte tigern enda:P

20V blir ikke like sint, tar da sånn tid å kjøre ut gira;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20V blir ikke like sint, tar da sånn tid å kjøre ut gira;)

jaja, men tenker på den digge tigerlyden jeg da ;) Den har jeg enda ikke hørt på 10vt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er filmet innen ifra gamle 20v Coupe'en til Stig Engell her på forumet..

Komplett Ferrita på den..

Har ikke hørt en femmer som har gitt meg mere frysninger på ryggen enda.. : rock :

Får ikke helt den rette lyden på pc'en da.. må høres i virkeligheten..

th_20v.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig har jeg bare hørt en ordentlig grom 10vT-motor, og det er denne:

Link

(Har denne liggende på PCen, har funnet den ned på forumet ett eller annet sted, fant den ikke igjen nå og husker ikke hvem sin det var. :o Dersom noen føler seg støtt og vil ha den fjernet, si ifra.. :) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 10vt å mener det er den råeste 5`er lyden.. Men klart en 20vt som drar mot 10000rpm er nok litt råere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig har jeg bare hørt en ordentlig grom 10vT-motor, og det er denne:

Link

(Har denne liggende på PCen, har funnet den ned på forumet ett eller annet sted, fant den ikke igjen nå og husker ikke hvem sin det var. :o Dersom noen føler seg støtt og vil ha den fjernet, si ifra.. :) )

Det var ganske fet lyd ja :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er eing i at 10V har penest lyd. Hadde 2.5" eksos med en en potte under bilen og 4" bakpotte på sugeren min:p Det ga LYD! men var ikke så behagelig å kjøre langt med. Gir på ingen måte like mye lyd på turbomotoren. Har samme eksosen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en 10v til, Audi Coupe med 2,5"-anlegg og cat. Riktignok uten turbo, men fortsatt grom lyd.. :D

link!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er f@en ikke kødd en gang, hører du femmeren en gang, så blir du totalt hekta.. *rusa på femmer* :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 200'n på dyno kjenner jeg til. Er en kompis av en bekjent i finland som har denne. PÅ denne er wastegate utløp lagt ut i den høyre innerskjermen, en ser det også (stikkflammer..).

Har noen pene snutter av en typ85 coupe Q med en noe frisk 10VT. Lader vel nesten 2,5 bar. og har en utrolig pen lyd!

Tror jeg har lagt dem ut her på forumet før (lenge siden).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 200'n på dyno kjenner jeg til. Er en kompis av en bekjent i finland som har denne. PÅ denne er wastegate utløp lagt ut i den høyre innerskjermen, en ser det også (stikkflammer..).

Har noen pene snutter av en typ85 coupe Q med en noe frisk 10VT. Lader vel nesten 2,5 bar. og har en utrolig pen lyd!

Tror jeg har lagt dem ut her på forumet før (lenge siden).

De MÅ du finne igjen, eller legge ut på nytt!: eek :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en 10v til, Audi Coupe med 2,5"-anlegg og cat. Riktignok uten turbo, men fortsatt grom lyd.. :D

link!

faen så deilig :D nesten som min det der. bare at 20v klikker litt på turtallet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve på det. Må bli når jeg er hjemme igjen > 26 sept.

Ellers kan det jo hende at andre her på forumet har de! Lurer på om ikke broder'n har dem på server'n sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.