#26 Skrevet September 2, 2006 har dem på pc'n her, men det er MP4 filer. (tilpasset for mobil). Men har ikke noe server og laste dem opp på. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 3, 2006 Se PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 3, 2006 Se PM. Sende til meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 10, 2006 Sende til meg og få lagt ut da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 12, 2006 Får det ikke til på jobb da diverse brannmurer etc sperrer det meste. Får heller ikke lastet opp noe sted! Skal få lagt den ut på et sted når jeg kommer hjem. Så legger jeg link her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 17, 2006 Her er den ene av dem : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 17, 2006 laster også opp en litt størrre fil av en typ44 Trans Am... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 18, 2006 Her er Trans Am'n : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 18, 2006 Tøft!! hadde vært gøy med noen flere filmer av den første der. Så ut som den gikk ganske godt.....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 18, 2006 Tøft!! hadde vært gøy med noen flere filmer av den første der. Så ut som den gikk ganske godt.....! Åh.. for en utrolig pen lyd ja! Den bare "spratt" opp i 210? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 24, 2006 Her er den ene av dem : Dette klippet har jeg også liggende, tror jeg fant det på ett mopedforum for noen år siden.. Mer info om bilen? Norsk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 25, 2006 Bilen er finsk såvidt jeg vet. Coupe Quattro 85/86 mod med lettere oppskremt 10VT. Syntes og huske det var byttet bunn i motor, samt at det var hiddensprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 26, 2006 Her er Trans Am'n : Så kommer kansje det viktigaste spørsmålet av alle:p Korleis får me som har 10vt lik lyd som disse? og ka må gjerast for og få ein 10vt drift sikker på slike turtal?? Deiligt tiger brøl i di:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 26, 2006 Mest sannsynlig 3" eksos hele veien, grenrør og portet topp med større ventiler og 300hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 27, 2006 Mest sannsynlig 3" eksos hele veien, grenrør og portet topp med større ventiler og 300hk? Er vel ikke så langt unna det. Mekaniske ventil-løftere er nok også noe av oppskriften mht turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 27, 2006 Her er Trans Am'n : Dette er godklippet av 44 Inc. på Topeka(?), Sears Point. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 30, 2006 Som han sier på Trans Am filmen " These Audi's are BAD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 14, 2006 her er ein transam og ein imsa som freser rondt og rondt og rondt. http://video.google.com/videoplay?docid=-7103286709324393035&q=audi+200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 14, 2006 Den var litt artig. Kunne nesten tro det var meg som filmet. Stod omtrent akkurat der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 3, 2007 Her er Trans Am'n : Har akkurat lagt dette på hjemmesiden før påsken nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 3, 2007 Den 200'n på dyno kjenner jeg til. Er en kompis av en bekjent i finland som har denne. PÅ denne er wastegate utløp lagt ut i den høyre innerskjermen, en ser det også (stikkflammer..). Har noen pene snutter av en typ85 coupe Q med en noe frisk 10VT. Lader vel nesten 2,5 bar. og har en utrolig pen lyd! Tror jeg har lagt dem ut her på forumet før (lenge siden). Det er vel forsåvidt en 100 fwd så vidt jeg kan se? 411hk og 486nm på forhjula Klipp av den... Traction = Zero. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 4, 2007 Var en CQ jeg mente. 200'n er fwd ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 4, 2007 Var en CQ jeg mente. 200'n er fwd ja. Hvorfor er det lykter fra 100 og krommet "V8" grill på den "200'n"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 4, 2007 Den 200'n på dyno kjenner jeg til. Er en kompis av en bekjent i finland som har denne. PÅ denne er wastegate utløp lagt ut i den høyre innerskjermen, en ser det også (stikkflammer..). Jeg fant ut la ut noen flere snutter av den der for en tid tilbake, har samlet noen her: http://www.pvv.org/~shane/stasj/pics/motor/finsk_10v/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 4, 2007 er vel kanskje en oppjassa 100... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...