#1 Skrevet August 11, 2006 Dette var jaggu lave tøffinger! Noen lavere?? (Thomas??) TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2006 to bilder til jepp TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2006 Det kan faktisk bli for lavt også. Den svarte så jo helt dust ut, omtrent som en svær feit harleydude på en pocketbike: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2006 Litt off topic: Hvorfor er det ingen i klubben som kjører med US-baklykter som på den beige, de er jo megatøffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2006 tøft med lave einsere men airride er for pyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2006 Den første der ser stygg ut når den er maks senka. Spreker jo slik med hjula at den hører heime i Red Light District 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2006 Litt off topic: Hvorfor er det ingen i klubben som kjører med US-baklykter som på den beige, de er jo megatøffe Har sånne til salgs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2006 Litt off topic: Hvorfor er det ingen i klubben som kjører med US-baklykter som på den beige, de er jo megatøffe Æ synes at dæm e stygg æ... Og det er vel begrenset med USA-Golfer her på berget (går en GTi her i Ski) og de ferreste vil vel bygge om. MEN man får tak både helrøde og helsorte av denne typen også... Så kanskje et einser-prosjekt hadde vært noe for deg Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2006 Æ synes at dæm e stygg æ... Og det er vel begrenset med USA-Golfer her på berget (går en GTi her i Ski) og de ferreste vil vel bygge om. MEN man får tak både helrøde og helsorte av denne typen også... Så kanskje et einser-prosjekt hadde vært noe for deg Arne? Tanken om einserprosjekt er der. Har både tid og plass til einser jeg, men penger er det verre med desverre. Sånn er det å være ansatt i staten . Men nok off topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2006 Det blir aldri for lavt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2006 Her er min "høy", skrudde den opp 2-3 cm før disse bildene ble tatt. Air er feigt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2006 Litt off topic: Hvorfor er det ingen i klubben som kjører med US-baklykter som på den beige, de er jo megatøffe Enda mere Åff Tåpikk: Fordi det er bare forferdelig, jævlig støggt(min personlige mening!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2006 Biler som er lave med luftfjæring er ikke kult. Bilen må være kjørbar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2006 haha.. bare fordi dere ikke har luft men bortkasta penger kan jeg bli med på forsovet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 12, 2006 haha.. bare fordi dere ikke har luft men bortkasta penger kan jeg bli med på forsovet... Ikke har jeg det og ikke vil jeg ha det heller. Men lave biler er kult.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 13, 2006 Luft er konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 13, 2006 Den første der ser stygg ut når den er maks senka. Spreker jo slik med hjula at den hører heime i Red Light District Den beige er bygd om nettopp for å skræve sånn som den gjør. En av sannsynligvis meget få einsere med uavhengig hjuloppheng bak. Bilen skal lenger ned foran også. eieren skal ta en Thomas Sandberg og heve støtdempertårnene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 13, 2006 Hvorfor ikke bare ta vekk fjærer å støtdempere da ??? Da ligger den på bakken.......... Garantert ingen lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 14, 2006 min er vel ganske lav:) skrudd opp 2cm hele veien rundt. da har jeg ca 2 cm klaring fra bærearms feste til asfalten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 14, 2006 Den første der ser stygg ut når den er maks senka. Spreker jo slik med hjula at den hører heime i Red Light District Negativ camber er FETT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2006 Air raids for air heads. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 14, 2006 Air raids for air heads. Det kule med luft er jo å kunne senke opp og ned..Ser jo jævlig konge ut..Ikke det at man kommer lavt med "juks"..Synes jeg iallefall da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 14, 2006 Jeg tror ikke den beige har luft...tror den har hydraulikk i og med at den kan ta en "dog-leg" slik den gjør på det andre bildet. Dette går kun med hydraulikk siden luften ikke kan trekke opp hjulet slik..., luft kan kun slippe ut luften av "bagene" eller fylle de med luft slik at hjulet blir presset ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 14, 2006 Jeg tror ikke den beige har luft...tror den har hydraulikk i og med at den kan ta en "dog-leg" slik den gjør på det andre bildet. Dette går kun med hydraulikk siden luften ikke kan trekke opp hjulet slik..., luft kan kun slippe ut luften av "bagene" eller fylle de med luft slik at hjulet blir presset ned. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2405880 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 14, 2006 Hmmmm, double acting bags da....bøllete;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...