Noe lavere Einsere i klubben??

Anbefalte innlegg

Dette var jaggu lave tøffinger! Noen lavere?? (Thomas??)

TThomaz

Lav golf !.JPG

Lav golf !!.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

to bilder til jepp

TThomaz

Lav golf !!!.JPG

2-76-19734-l-GCjkIGHo2j8kxrrsyeQbnA.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan faktisk bli for lavt også. Den svarte så jo helt dust ut, omtrent som en svær feit harleydude på en pocketbike: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic: Hvorfor er det ingen i klubben som kjører med US-baklykter som på den beige, de er jo megatøffe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft med lave einsere men airride er for pyser :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første der ser stygg ut når den er maks senka. Spreker jo slik med hjula at den hører heime i Red Light District

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic: Hvorfor er det ingen i klubben som kjører med US-baklykter som på den beige, de er jo megatøffe

Har sånne til salgs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ synes at dæm e stygg æ... Og det er vel begrenset med USA-Golfer her på berget (går en GTi her i Ski) og de ferreste vil vel bygge om.

MEN man får tak både helrøde og helsorte av denne typen også... Så kanskje et einser-prosjekt hadde vært noe for deg Arne? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ synes at dæm e stygg æ... Og det er vel begrenset med USA-Golfer her på berget (går en GTi her i Ski) og de ferreste vil vel bygge om.

MEN man får tak både helrøde og helsorte av denne typen også... Så kanskje et einser-prosjekt hadde vært noe for deg Arne? ;)

Tanken om einserprosjekt er der. Har både tid og plass til einser jeg, men penger er det verre med desverre. Sånn er det å være ansatt i staten : bh : . Men nok off topic

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir aldri for lavt!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min "høy", skrudde den opp 2-3 cm før disse bildene ble tatt.

Air er feigt

frodegimnes3.jpg

frodegimnes2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda mere Åff Tåpikk:

Fordi det er bare forferdelig, jævlig støggt(min personlige mening!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler som er lave med luftfjæring er ikke kult. Bilen må være kjørbar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. bare fordi dere ikke har luft :P

men bortkasta penger kan jeg bli med på forsovet... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. bare fordi dere ikke har luft :P

men bortkasta penger kan jeg bli med på forsovet... : dum :

Ikke har jeg det og ikke vil jeg ha det heller.

Men lave biler er kult.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første der ser stygg ut når den er maks senka. Spreker jo slik med hjula at den hører heime i Red Light District

Den beige er bygd om nettopp for å skræve sånn som den gjør. En av sannsynligvis meget få einsere med uavhengig hjuloppheng bak.

Bilen skal lenger ned foran også. eieren skal ta en Thomas Sandberg og heve støtdempertårnene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta vekk fjærer å støtdempere da ??? Da ligger den på bakken..........;) Garantert ingen lavere : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min er vel ganske lav:) skrudd opp 2cm hele veien rundt. da har jeg ca 2 cm klaring fra bærearms feste til asfalten

SPA50037.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Negativ camber er FETT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Air raids for air heads.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Air raids for air heads.

Det kule med luft er jo å kunne senke opp og ned..Ser jo jævlig konge ut..Ikke det at man kommer lavt med "juks"..Synes jeg iallefall da.. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke den beige har luft...tror den har hydraulikk i og med at den kan ta en "dog-leg" slik den gjør på det andre bildet. Dette går kun med hydraulikk siden luften ikke kan trekke opp hjulet slik..., luft kan kun slippe ut luften av "bagene" eller fylle de med luft slik at hjulet blir presset ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke den beige har luft...tror den har hydraulikk i og med at den kan ta en "dog-leg" slik den gjør på det andre bildet. Dette går kun med hydraulikk siden luften ikke kan trekke opp hjulet slik..., luft kan kun slippe ut luften av "bagene" eller fylle de med luft slik at hjulet blir presset ned.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2405880

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, double acting bags da....bøllete;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.