#26 Skrevet September 10, 2006 hmmm.... må nok melde avbud peder.... har vakt den uka/helga.... og resten av firmaet skal på blåtur, så får ikke bytta. blir vel ikke det samme å vær edru på slike tura.... sorry om e sirfra litt seint, men tengte ikke over dinne helvettes vakt driten å kom plutselig på det her no... vet det e kjedlig å planlegge nokke når folk melde avbud, men måtte bare bli slik denne gangen Kjipt da Øystein... Ingvar meinte på det va helga før det skulle ver blåtur..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 10, 2006 men e e ikkje sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 10, 2006 må nok desverre melde avbud e å Peder.. d skal jo så klart vær fagbrevkursdritt den helga å.. banna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 10, 2006 hmmm.... det kan vær, da må e nesten sjekke opp.... men e har hvertfall vakt uansett så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 11, 2006 hmmm....det kan vær, da må e nesten sjekke opp.... men e har hvertfall vakt uansett så... Men hvis blåturen e helga før så kan du nå prøve å bytte til de iallefall slik at du he vakt i helga med blåturen og så he fri helga etterpå...nesten sikker på det e artigare på fest i Geiranger enn ilag med dissa trøtte typane på siemens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 14, 2006 Kom igjen folkens Uansett må e ha penga no hvis e skal kjøpe billetta... Kan kontaktes på tlf 98 07 38 54 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 14, 2006 Men hvis blåturen e helga før så kan du nå prøve å bytte til de iallefall slik at du he vakt i helga med blåturen og så he fri helga etterpå...nesten sikker på det e artigare på fest i Geiranger enn ilag med dissa trøtte typane på siemens... Blåturen er faktisk den 22. så e meina at Øystein må henge se på..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 14, 2006 stemme det ingvar, men har vakt den helga det e blåtur... så da må e få dei på nordmøre til å ta vakta, den helga og e må ta den igjenn helga etter.... regna e med... så gidd ikke kjøpe biletta og alt, så plutselig må e ha vakt... har det fint du ingvar som slippe ditte vakt tullet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 15, 2006 Ser ikkje ut til å ver store interessa her eller ?? Innsamling i morga i Ørstinnje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 18, 2006 Ny liste.. ikkje komplett trur e ?? - Per-O *betalt* - Jonken *betalt* - Einar *betalt* - Ole Johnny - Ingvar - Sture Skulle liksom hente billettane iløpet av forrige veke sa e til dei på Union... ***HASTER*** 300kr per billett til kontonr 4060.25 53630 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 20, 2006 da er jeg med:)...Må dokke andre med få fingern ut av ræva:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 20, 2006 blir ikke noe på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 20, 2006 her detter jo folk av....ikkje bra..ken so e igjen no da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 20, 2006 Kan slenge meg på eg... viss eg får lov av Peder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 20, 2006 Kan slenge meg på eg... viss eg får lov av Peder Herregud så tiltakslaust!! Her bor du til og med der inne i fjorden og så set du berre å håpa på at det skal bli igjen ledige billetta istaden for å ringe til Union.. Skulle nesten tru du va i slekt me han Ingvar Hehe...neida greit det sture men da får du overføre penga da, e kjøpe ikkje billetta til noken uten å ha fått penga først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 20, 2006 blir ikke noe på meg Du kan nå vel ver me på fest sjøl om det ikkje blir noke på de vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 20, 2006 Herregud så tiltakslaust!! Her bor du til og med der inne i fjorden og så set du berre å håpa på at det skal bli igjen ledige billetta istaden for å ringe til Union.. Skulle nesten tru du va i slekt me han Ingvar Hehe...neida greit det sture men da får du overføre penga da, e kjøpe ikkje billetta til noken uten å ha fått penga først... Hehe E du gretten no fordi du ikkje får pengane dine: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 20, 2006 Siste oppdatering...stort frafall - Per-O *betalt* - Jonken *betalt* - Einar *betalt* - Ole Johnny - Ingvar - Sture 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 20, 2006 HeheE du gretten no fordi du ikkje får pengane dine: gråter : Neida he fått penga fra alle som e visste om no...untatt han Ole johnny men han sa han skulle overføre idag så regna med det ordna se.. Men folk e jo så treige til å få ræva i gir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 20, 2006 jeg førte over rett etter jeg prata med deg..men det er anna bank så kan ta litt tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 20, 2006 Herregud så tiltakslaust!! Her bor du til og med der inne i fjorden og så set du berre å håpa på at det skal bli igjen ledige billetta istaden for å ringe til Union.. Skulle nesten tru du va i slekt me han Ingvar Hehe...neida greit det sture men da får du overføre penga da, e kjøpe ikkje billetta til noken uten å ha fått penga først... Det e fortsatt MANGE ledige billetta igjen, so akkurat det e ikkje so mykje å håpe på at det blir ledige billetta. Var tenkt å ringe Union i stad, men so såg ej at fråværet med dej berre auka og auka, so ej tenkte at ej kunne hjelpe dej... So ikkje den tonen Peder! Penga overført forresten... PS: E ikkje so mykje heime ej egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 21, 2006 Det e fortsatt MANGE ledige billetta igjen, so akkurat det e ikkje so mykje å håpe på at det blir ledige billetta. Var tenkt å ringe Union i stad, men so såg ej at fråværet med dej berre auka og auka, so ej tenkte at ej kunne hjelpe dej... So ikkje den tonen Peder! Penga overført forresten... PS: E ikkje so mykje heime ej egentlig... Ja blir berre fleire og fleire som melde avbud her... Va ikkje på nett og såg det med han Anders og ho Linda før e fikk melding fra de.. Men uansett - Per-O *betalt* - Jonken *betalt* - Einar *betalt* - Ole Johnny *betalt* - Ingvar - Sture *betalt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 21, 2006 Ja blir berre fleire og fleire som melde avbud her... Veit du koffor da Pejder????? jooo, fordi Vassendgutane er UUUT!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 22, 2006 Veit du koffor da Pejder????? jooo, fordi Vassendgutane er UUUT!! Mvh Kem bryr sej om musikken? SKal berre for livet si skyld ej 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 22, 2006 Veit du koffor da Pejder????? jooo, fordi Vassendgutane er UUUT!! Mvh TOSK:).....Kan vell bare vær på sula du å råtne...Er rimlig driiit lei av dinna musikken sjøl..men som sagt...Det er livet som trekker meg inn dit.. DRUNKEN MASTER:) mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...