aan fusker kutter ved 0,5 bar.

Anbefalte innlegg

Etter et kraftig regnvær har bilen min begynt og kutte. Dette skjer ved 0,5 i trykk. Jeg hadde kon filter under regnværet og mistenker at dette har blitt vått. Har byttet til luftfilter boksen. Var da bra i noen dager. Men problemet har nå dukket opp igjen. Er det lmm som er vrang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sprukket coil ledning gitt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fås det kjøpt nye ledninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fås det kjøpt nye ledninger?

Tror ikke det. Lodd/spleis på nye ledninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man lodder disse coil ledningene, skjøter man da disse helt inne ved coilen og helt ut til tenningsmodulen eller bare derder kablene går ut ifra coilrekka???

Hvor pleier de å få sprekker???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man lodder disse coil ledningene, skjøter man da disse helt inne ved coilen og helt ut til tenningsmodulen eller bare derder kablene går ut ifra coilrekka???

Hvor pleier de å få sprekker???

 

Jeg byttet akkurat ledningene på min. Jeg fant ut at der ledningene er mest utsatt for varme, har de en tendens til å bli litt sprøe. Skiftet helt i fra coil og ut til motor rommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. that Glenn. Det er delen av ledningen(e) som ligger inne i dekselet som er utsatt for mest varme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet akkurat ledningene på min. Jeg fant ut at der ledningene er mest utsatt for varme, har de en tendens til å bli litt sprøe. Skiftet helt i fra coil og ut til motor rommet.

hvor får man disse ledningene? Faen skulle att den i stand i tide til hælja :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må beklage litt når jeg bruker denne tråden...:o

 

Men hvordan oppførte bilen din seg når kablene var sprukket litt, var det litt lugging ved mer en halv gass eller var det fullt kutt???

 

Kan slitne kabler føre til vanskelig start når bilen er halv varm???

Bilen min er litt vanskelig å starte når den er halv varm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.