Anbefalte innlegg

Hei

Har en -91 S2 med soltak. Dette gjør at det blir litt lavt under taket (er 185 cm høy), og jeg sitter med hodet i taket ved banekjøring (dvs med hjelm). Har prøvd med original og RS2 seter, men tar i taket hvis jeg skal ha en ok posisjon på setet.

Er det noen som har hatt samme problem og løst det? Eller noen som har montert andre seter og lykkes med å få det litt lavere? Så vil jeg gjerne høre om det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal bare være glad du ikke har el-seter. Da blir det trangt da : bh :

Har laget eget understell for en "bøttestol" som brukes ved banekjøring og det løste problemet.

Skal du til Rudskogen i helga kan du studere og prøvesitte installasjonen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Vært borti det flere ganger. Eneste som løser det er å kjøpe ett sett stoler som har grunde puter og lage fester selv. Er ikke noe problem å lage fester selv. 2 flatt jern som du bøyer til og lager hull til fester. Da sitter du bokstavlig talt på gulvet og kjører. Eneste problemet da er om du ser over dasjen eller ikke!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar gutter. Skal på Rudskogen ja så da må jeg se på opplegget ditt Roger. Hadde vel også spart noen kilo hvis jeg bytter RS2 stolene med bøttestoler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.