#1 Skrevet August 12, 2006 Hvilket innpress må man ha på en 2007 mod. Audi A4, for at det skal fylle helt ut, og ikke subbe?? Skal ha 19 tommere. Bilen har orginalinnpress på 45. Har prøvd 35 innpress, men de stakk på utsiden foran. Åpen for felgforslag også, men med bilde. Er takknemlig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2006 42 innpress blir bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2006 Hvilket innpress må man ha på en 2007 mod. Audi A4, for at det skal fylle helt ut, og ikke subbe?? Skal ha 19 tommere. Bilen har orginalinnpress på 45. Har prøvd 35 innpress, men de stakk på utsiden foran. Åpen for felgforslag også, men med bilde. Er takknemlig for svar. Hvilken bredde var det på de du prøvde med 35 innpress? Jeg har 8x19 ET 35 og kan fint ha en 5 mm spacer foran og 10 mm bak uten at det subber. Innpresset på felgen avhenger av bredden. Det går normalt med 9" bredde, men da bør ET være 40-45. Med 8" bredde som jeg har kan ET være 30 uten at det blir problemer. Btw. A4 2007 mod. har orginalinnpress på 42. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2006 Felgene jeg prøvde var 8,5x19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2006 Felgene jeg prøvde var 8,5x19. 8,5 x 19 ET 35 med 235/35 x 19 skal gå helt fint på denne bilen. Prøvde 9 x 19 ET 35 foran på min og det ble for bredt. Felgen stakk ca 3-4 mm på utsiden. Hadde gått fint med ET 40. Da du prøvde felgene på bilen kjørte du med de eller bare jekket opp og prøvde de på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2006 Det var merkelig... Kjørte ikke, men rygget litt frem og tilbake. De stakk nesten en cm. på utsiden. Dekkene 235/35-19 står veldig "rett" på felgen, så mulig det har noe å si, men det kan jo ikke være noe smalere heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2006 Det var merkelig...Kjørte ikke, men rygget litt frem og tilbake. De stakk nesten en cm. på utsiden. Dekkene 235/35-19 står veldig "rett" på felgen, så mulig det har noe å si, men det kan jo ikke være noe smalere heller. Høres merkelig ut. Dette er jo den "mest vanlige" dimensjonen i 19". Mange som kjører med dette uten problem. Som nevnt tidligere så har jeg 8x19 ET 35 og det er god plass ut til hjulbuekanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2006 Må sjekke dette nærmere tror jeg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...