#1 Skrevet August 12, 2006 skal motoren i audi 90 typ 85 (2.2E) 8 liter med kjølevæske ? mener jeg har hørt dette et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2006 Ca 8 liter ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2006 hehe.. som vanlig er det du Per som har svaret regnet med det var noe sånt det skulle være.. men prøvde å være optimist på at det var litt mindre.. nå må jeg gå til innkjøp av mer kjølevæske.. mye motor olje tar denne motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2006 Rundt 4 liter hvis jeg ikke husker feil - og jeg måtte sjekke i boka for å se hvor mye kjølevæske som skulle til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2006 hmm.. kanskje jeg skal finne frem boken og når du nevner det.. har jo en bok jeg har brukt en del når jeg har holdt på med 80`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...