Anbefalte innlegg

Monterte faceliftlykter på A4'en i går:) Brukte koblingsskjemaet fra nordicaudi.com , men da jeg skulle teste herligheten var det bare fjernlysene som virket..har ikke satt i parklyspærer, så vet ikke om disse virker, men nærlysene virker værtfall ikke. Noen tips??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket noe så dumt som pærer og sikringer? Hvis de er hele er det noe som er koblet feil. Sjekk alle koblinger på nytt. Er alt riktig må koblingsskjemaet du har brukt være feil til bilen eller inneholde feil opplysninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk ett multimeter eller prøvelampe og sjekk først om du har spenning der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parklysledninga er tynnere enn nærlys og langlys. Var ihvertfall det på min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært ute med multimeteret: Ikke spenning på kontakten til nærlyset, men på de tre tynne ledningene på bildet er det spenning. Fjernlysene virker som de skal. Hvor skal ledningene på bildet kobles?

Photo-0047.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er til høydejusterings motoren, har ingenting å si for om det lyser eller ikke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kobla på min for et par uker siden og brukte det på nordicaudi... Husker det var en liten fargeforskjell der fra skjemaet, og det var en leder som var ulik fra høyre til venstre på bilen... Men begynte med de lederne som jeg var sikker på i følge skjemaet, og kobla resten etter det som virket mest sansynlig.. :) Begynte med førersiden og der stemte skjemaet ganske bra tror jeg, men på passasjersiden var det en leder som var forskjellig fra den andre siden... Husker ikke hva og hvem nå... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kobla på min for et par uker siden og brukte det på nordicaudi... Husker det var en liten fargeforskjell der fra skjemaet, og det var en leder som var ulik fra høyre til venstre på bilen... Men begynte med de lederne som jeg var sikker på i følge skjemaet, og kobla resten etter det som virket mest sansynlig.. :) Begynte med førersiden og der stemte skjemaet ganske bra tror jeg, men på passasjersiden var det en leder som var forskjellig fra den andre siden... Husker ikke hva og hvem nå... : klø :

 

Stemte ikke helt med skjemaet nei. Jeg får prøve på nytt i morgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka gjorde du på fram sjermen din då? holder på med det samme nå eg bare bytta over det ledningsnesse så va i gamle lykta men ser kje ut som den stemmer mor framsjermen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.