#1 Skrevet August 12, 2006 Trenger forslag til felger på bilen min, må være stilriktige til bilen og mulig å skaffe til en normal pris, uten for mye stress;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2006 jeg har disse... litt dårlig bilde men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2006 Trenger forslag til felger på bilen min, må være stilriktige til bilen og mulig å skaffe til en normal pris, uten for mye stress;) Jeg ville så absolutt gått for BBS RS ! De er både stilriktige, har et tidløst design og er vel noe av de råeste som er laget etter min mening ( Er faktisk mulig å få tak i slike felger til en grei pris ) ( Ikke det beste bilde kanskje, men søker du litt finner du mange typ85 både vanlige og urquattro med BBS RS ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2006 Stilriktig? Da er det ingenting som OZ Superturismo! Den felgen ligner veldig mye på den originale Ronal R8. Her i 7x16 ET37 med 205/45R16 gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2006 Azev-A, Compomotive MO, OZ Superturismo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2006 Stilriktig? Da er det ingenting som OZ Superturismo! Den felgen ligner veldig mye på den originale Ronal R8. Her i 7x16 ET37 med 205/45R16 gummi. definitivt enig !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2006 Jeg støtter forslaget om Azev A. Karroseriet krever etter min mening en felg med en del rette linjer. Dette er 8,5 * 17 tør jeg påstå. Såpass med kant bør det være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2006 Jeg skal selge gamle felgene mine da. ABT 7,5-17 med 225/35-17 Fant ikke noe sommer bilde i farten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2006 Hva med brock b2 9x16!stor kant,og sinnsykt tøffe til den bilen. : rock : bbs felga er jo også årleit!lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2006 Jeg skal selge gamle felgene mine da. ABT 7,5-17 med 225/35-17 Fant ikke noe sommer bilde i farten... hvor mye skal du ha for dem da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...