#1 Skrevet August 13, 2006 Noen som kjenner til denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1200867#top ? hvit 83 golf gti til 20000,- Hadde vært fint om noen "kjente" til denne golfen.All info er god info: rock : Er litt langt å reise fra østfold for en titt...Men er den så bra som det ser ut som så kansje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2006 Tror det er gamlebilen til dama til en jeg jobbet med. Han har akkurat flyttet til oslo. Skal se om jeg får tak i han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2006 Tror det er gamlebilen til dama til en jeg jobbet med. Han har akkurat flyttet til oslo. Skal se om jeg får tak i han. Takker Jeg venter... Fint med litt info fra andre hold også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2006 Var visst litt forskjellig med den når hun hadde den. Sendte deg en pm med nr. til han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...