baklykter vw Passelat 99-mod stv... :)

Anbefalte innlegg

Noen som har liggende klare baklykter til passat 99-mod stv?

Eller evnt. vet hvor jeg kan få tak i billigst mulig?

 

Legger ved bilde for sikkerhetsskyld! :)

 

På forhånd takk..

Mvh Kaspersen

imagine.aspx.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det absolutt disse lyktene du vil ha...? Lexus-look (sort) er veldig pent på denne bilen, det hadde jeg på min -99 stv. Kommer an på fargen på bilen, selvsagt, men... Uansett finner du lykter hos VW Car Consult, det var der jeg kjøpte mine ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg kan skaffe deg disse lyktene billigere ettersom jeg hadde disse på gamle bilen min og han skal muligens selge... send meg en pm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg kan skaffe deg disse lyktene billigere ettersom jeg hadde disse på gamle bilen min og han skal muligens selge... send meg en pm..

 

de kjøpte jeg i går;) og skal etter planen monteres i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett finner du lykter hos VW Car Consult, det var der jeg kjøpte mine ;)

Før du gjør dette, så søk litt på firmanavnet og se hva du finner..

Du sparer mye tid og ergrelse, og har mye mer morro med å spyle hundrelappene ned i dass i stedet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før du gjør dette, så søk litt på firmanavnet og se hva du finner..

Du sparer mye tid og ergrelse, og har mye mer morro med å spyle hundrelappene ned i dass i stedet. :)

 

eller sjekk med disse http://www.quality-autoimport.no/catalog/index.php?cPath=21_36&osCsid=05fc900a02501e56b545a9a61d0678ab

 

koster bare 1300 hos de.

 

hvis du vurderer å bruke mere penger enn det hadde jeg vurdert led baklykter, de var sinnsykt fine å se live på passaten, her er noen bilder

ps! dette er gamlebilen til Arve

10E2FDCC-FEE6-443B-8F16-8B40E75AE70.jpg

IMG_1731.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis ikke alle som har fått like god service hos VW Car Consult... Sjekk linkene på klubbsida ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.