#1 Skrevet August 13, 2006 Noen som har liggende klare baklykter til passat 99-mod stv? Eller evnt. vet hvor jeg kan få tak i billigst mulig? Legger ved bilde for sikkerhetsskyld! På forhånd takk.. Mvh Kaspersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2006 Er det absolutt disse lyktene du vil ha...? Lexus-look (sort) er veldig pent på denne bilen, det hadde jeg på min -99 stv. Kommer an på fargen på bilen, selvsagt, men... Uansett finner du lykter hos VW Car Consult, det var der jeg kjøpte mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2006 mulig jeg kan skaffe deg disse lyktene billigere ettersom jeg hadde disse på gamle bilen min og han skal muligens selge... send meg en pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2006 mulig jeg kan skaffe deg disse lyktene billigere ettersom jeg hadde disse på gamle bilen min og han skal muligens selge... send meg en pm.. de kjøpte jeg i går;) og skal etter planen monteres i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2006 Uansett finner du lykter hos VW Car Consult, det var der jeg kjøpte mine Før du gjør dette, så søk litt på firmanavnet og se hva du finner.. Du sparer mye tid og ergrelse, og har mye mer morro med å spyle hundrelappene ned i dass i stedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2006 Før du gjør dette, så søk litt på firmanavnet og se hva du finner..Du sparer mye tid og ergrelse, og har mye mer morro med å spyle hundrelappene ned i dass i stedet. eller sjekk med disse http://www.quality-autoimport.no/catalog/index.php?cPath=21_36&osCsid=05fc900a02501e56b545a9a61d0678ab koster bare 1300 hos de. hvis du vurderer å bruke mere penger enn det hadde jeg vurdert led baklykter, de var sinnsykt fine å se live på passaten, her er noen bilder ps! dette er gamlebilen til Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2006 Tydeligvis ikke alle som har fått like god service hos VW Car Consult... Sjekk linkene på klubbsida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...