#1 Skrevet August 13, 2006 Hvem og når har folk tenkt å reise nedover på fredagen?? Hører rykter om at noen skal ta fly ned å kjøre bobil hjem på søndag? Jeg og Jøran Fjærvoll satser på å starte tidlig på mårran, kl8 fra Molde/Sølsnes?! Paul + Tommy Andre skal også muligens sitte på med oss nedover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2006 Typisk ta der da vettu. Når det endeli skjer nokka så er jeg på arbeid. Trur flyet mitt lander på Årø klokka 1500 på fredagen. Så hvis jeg orker så kanskje jeg setter meg i bilen å kjører nedover på ettermiddagen en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2006 Jepp, vi flyr ned. Bobil opp igjen for å lage kø! Endelig er det min tur til å ligge først i køen. Harald K og Ann Mari flyr fredag kl 14. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2006 Sort T5, grå A4 Avant 8E, gul T4 + mest trolig en små lat RS4 tar ferga kl 0800 fra Sølsnes fredag's mårran... Heng dere på alle som vil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2006 Ikke bestemt meg enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2006 Ikke bestemt meg enda... Ehh, slutt å tenke da gitt. Må jo ta turen nedover da. Husk....det er jo ett langt år til neste gang da. Trur ta bli fole svert i :D Meldingene er jo slettes ikke ille heller, sol/skyer og ca 20 grader :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2006 Dra deg nedover! Tok avgjørelsen for deg jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2006 Ikke bestemt meg enda... Ja Frode, har du bestemt deg nå da?? Du/dere blir med ja??!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...