#1 Skrevet Mai 16, 2004 Nå er jeg ikke helt sikker her altså, men de porsche turbo felgene fem eika som er litt vridd! er de å få tak i 16" hvordan vil dette bli seende ut vist det? Vet de bør være 17" men nå har jeg ikke helt lyst på 17" syns det ser litt for stort ut på en golf II. Hvor kan jeg evt. få kjøpt disse? Har sett meg litt rundt på nettet, men har ikke funnet noe. Delvis pga. jeg ikke er helt sikker på navnet på dem. Andre forslag til felger? MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2004 Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord Nå er jeg ikke helt sikker her altså, men de porsche turbo felgene fem eika som er litt vridd! er de å få tak i 16" hvordan vil dette bli seende ut vist det? Vet de bør være 17" men nå har jeg ikke helt lyst på 17" syns det ser litt for stort ut på en golf II. Hvor kan jeg evt. få kjøpt disse? Har sett meg litt rundt på nettet, men har ikke funnet noe. Delvis pga. jeg ikke er helt sikker på navnet på dem. Andre forslag til felger? MVH Thor! RH er blant de som har Porsche Turbo-felgene, men de fås kun i 17, 18 og 19". Og grunnen til det er at sentret på felgen er såpass stort pga designet og 5/130 boltsirkelen (som RH løses vha adaptersystem slik at det passser på alle 5 bolt) gjør at felgen rett og slett ikke vil være noe fin i 16" eller mindre. Derfor ville jeg valgt en annen 16" tom felg, eikefelg, noe med kant e.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2004 Ja, ok! Takker! Skal jeg ha noe annet må det være noe med litt kant på. Nå er det OZ optima på bilen, men syns egentlig de er litt kjedelig jeg. De ser så små ut til å være 16" for eikene bygger så mye innover. Har hatt Volcano på den andre II' eren jeg hadde, men der også ser de så små ut. Noe som ser litt større ut og samtidig har en litt feit kant hadde nok vært noe ja. Ideer? MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2004 Har bilde av en G60 gullfarvet golf her på jobben, med porsche turbo felger og god senking, ser faktisk utrolig bra ut (og jeg er ingen stor fan av gigantfelger). Men igjen, er jo G60 skjermer etc etc etc da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2004 Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord Nå er jeg ikke helt sikker her altså, men de porsche turbo felgene fem eika som er litt vridd! er de å få tak i 16" hvordan vil dette bli seende ut vist det? Vet de bør være 17" men nå har jeg ikke helt lyst på 17" syns det ser litt for stort ut på en golf II. Hvor kan jeg evt. få kjøpt disse? Har sett meg litt rundt på nettet, men har ikke funnet noe. Delvis pga. jeg ikke er helt sikker på navnet på dem. Andre forslag til felger? MVH Thor! Om jeg ikke tar helt feil får du dette designet i 16" fra Artec og Mille Miglia, da med 5/100 eller 5/112-boltsirkel. Mener det var en klubbkollega i Follo lokallag som kjørte TT med slike 16"-felger på vinterhjula. Hilsen Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2004 Har sett en Golf II i klubben med Porsche felgene men tror det er 17" og det ser faktisk bra ut syns jeg. Hjulbuan på golfen min er modda fra før av så det skal være mulig å senke den ihvertfall litt, det er jo justerbart så det er jo bare å prøve seg frem Men 16" ville nok vært litt mer praktisk vil jeg tro... MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...