Anbefalte innlegg

Ikke testet de nei, men om du gjør det og har gode erfaringer så si ifra. Mulig jeg kjøper slike og. Skulle sluppet den 10-15 til forran....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De der er til 4B A6/S6 (altså den som kom i 1998). (det står faktisk årsmodell på den siden også)

 

Den løsningen der kan ikke brukes på C4, da nedre fjærskål er både fastsveiset på fjærbeinet og MYE større enn på 4B. Vet ikke hva slags bil trådstarter har, men tenkte bare å nevne det siden C4 S6 er mye vanligere enn 4B S6..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæng! Det så jeg ikke :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ganske trangt mellom felger/fjærskåler på disse bilene fra før, så tror ikke dette er løsning på verdensproblemer...

 

Kappe fjærene er jo en løsning. Du kan jo eventuelt lakke fjærene sorte etterpå og si dem er orginalt sportsunderstell når du er på kontroller o.s.v...

 

Har brukt denne oppskriften med stort hell på volvoer (er vel kanskje mer vanlig med black & deccer senking på slike biler også...)

 

Ellers kan du kjøpe 55mm senkefjærene på eiker motorshop. Med korte bilstein dempere senket de 75mm, og perfekt forhold mellom høyden foran og bak, men ble litt vel lavt for min del på 100en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.