Bergen: Noen herfra som skal til Rudskogen til helgen?

Anbefalte innlegg

Hei, Christian Bjerga i klubben her har bestemt seg for å kjøpe downpipe av meg..

 

Er det noen fra Bergen her som skal til Rudskogen treffet og tilfeldigvis hadde villet tatt med denne til Christian? Den vil selvfølgelig bli godt pakket i søppelsekk, med teip, så noe gris i bilen skal det ikke bli av dette..

 

Hadde vært kjempeflott om noen kunne hjulpet med dette, ettersom posten er en smule "uvørne" med ting som blir fraktet..

 

Svar gjerne om noen kan..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte du pm til meg du?

gratis pils på lørdagen til de som kan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte du pm til meg du?

gratis pils på lørdagen til de som kan.

 

Jeg skal på Rudskogen, og har plass til downpipen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snill tanke Jan, men det er ett år siden jeg lagde tråden :P sees på skogen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, dette husker jeg ikke engang. he he, tror ikke det ble noen handel siden jeg bygget meg en selv.

skal bygge litt mer på eksosen no, blir en annen potte bak, håper seff på mer lyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, dette husker jeg ikke engang. he he, tror ikke det ble noen handel siden jeg bygget meg en selv.

skal bygge litt mer på eksosen no, blir en annen potte bak, håper seff på mer lyd :)

 

Opps, ingen pils...::P

 

ja slik går det når en kun søker på¨"Rudskogen" og ikke sjekker datoen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opps, ingen pils...::P

 

ja slik går det når en kun søker på¨"Rudskogen" og ikke sjekker datoen...

Eller "gratis pils" hehe : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.