Trenger hjelp med vannstuss problem (haster)

Anbefalte innlegg

Har løpt på ett lite problem.

 

Vannstussen som kommer ut på baksiden av blokka på RS2 motoren ( den som går til varmeapparat registeret ) står rett ut vannrett. Jeg trenger en som kommer ut av blokka og går 90 grader rett opp i stedet for rett bakover i bilens lengde. Jeg har sett dette før, men husker ikke hvilke motorer som er levert med vannstussen som er 90 grader.

 

Kan noen sjekke under panseret sitt eventuellt om det er noen som har noen gamle femmer delemotorer liggende ? Jeg gjetter på at delen jeg er på jakt etter er brukt på litt eldre Audi femmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne sitter i hvertfall på typ 85 coupe har en sånn paul men kan ikke ha den her før til uka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne sitter i hvertfall på typ 85 coupe har en sånn paul men kan ikke ha den her før til uka

Er det slik på KV motor fra coupe har dama en på reservemotoren sin dersom det haster fælt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.