Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi S4 94 model, i Fanger`n foran på bilen, er det et deksel / gitter i plast over slepekroken, dette mangler på bilen min, og det har utgått fra delelageret til Audi, så det går ikke ann og bestille orginalt.

 

HVORDAN FÅR JEG TAK I??????? jeg trenger.. hehe

 

Men hvis noen vet.. vennligst legg inn et innlegg :)

 

 

-Glenn Sandnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å bestille delenummer 4A0 853 684 H 01C?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Ja delenr. du viser til er det samma jeg har fått oppgitt av møller skøyen, men når dem tasta den inn på skjermen sin fikk dem opp en melding om at dem ikke fikk bestilt delen fordi den var utgått. . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Ja delenr. du viser til er det samma jeg har fått oppgitt av møller skøyen, men når dem tasta den inn på skjermen sin fikk dem opp en melding om at dem ikke fikk bestilt delen fordi den var utgått. . .

 

Merkelig å mye som er utgått til disse bilene.....

Jeg bestillte hele grillene på støtfangeren min, og det var ikke noe problem hos møller i sandnes(bil&maskin).

Det samme gjelder S4 merkene fremme og bak, noen hevder at disse er utgått, jeg har fått nye der.... Virker som det er forskjellig fra plass til plass....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ta en telefon til bil&maskin og høre, jeg kan ikke fatte at det skal være " umulig " få tak i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.