#1 Skrevet August 14, 2006 Som mange sikkert har lagt merke til, har RS6 flate lister nederst på døra, mens A6 har disse klumpete listene, som jeg egentlig ikke synes er særlig pent... Derfor lurer jeg på om noen vet hvordan det går an å få tak i slike lister? Eller går det an å være så drastisk at man sliper ned de originale? Ser for meg at dette ikke går, men verdt å undersøke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2006 Ikke mange som hadde peiling på det, gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2006 hold godt på lommeboka og besøk møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Hehe... ALDRI!!! Da skaffer jeg meg heller brukte fra en delebil, original, og prøver å modifisere dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...