Anbefalte innlegg

Her byttet n75 ventil på min a4t, kjøpte den "j" ventilen, monterte den 180 grader i forhold til den gamle. men nå har jeg bare 0.4 i ladetrykk??

alle kontakter sitter på, sjekket alle slanger. må man nulle ut feilkoder eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her byttet n75 ventil på min a4t, kjøpte den "j" ventilen, monterte den 180 grader i forhold til den gamle. men nå har jeg bare 0.4 i ladetrykk??

alle kontakter sitter på, sjekket alle slanger. må man nulle ut feilkoder eller noe?

Ingen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan si det sånn at den lange stussen på magnetventilen skal inn i slangen på innsugssiden til turboen. Den på motsatt side skal til wastegaten og den under skal til kaldsiden på turboen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan si det sånn at den lange stussen på magnetventilen skal inn i slangen på innsugssiden til turboen. Den på motsatt side skal til wastegaten og den under skal til kaldsiden på turboen.

Hva vil skje om den sitter feil vei? tror ikke den gjør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom den sitter feil vei så får du ikke ladetrykket vil jeg tru. Men sjekk om du har fått festet selve pluggen til magnetventilen.

 

Men har du gjort noe annet mens du byttet denne?

 

 

Her har du et bilde av m in når den var montert.. visst din er montert slik så er den montert rett vei ihvertfall

 

http://vagner.jeje.je/bilder/album99/N75J_020

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik satt den gamle:

Gamel.jpg

 

og slik sitter den nye:

Ny.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser jo veldig korrekt ut det der ja.

Mn har du sjekket om pluggen er ordentlig på.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser jo veldig korrekt ut det der ja.

Mn har du sjekket om pluggen er ordentlig på.?

sjekket, dobbelsjekket og trippelsjekket alt..

noen som har delenr til den orginale ventilen? så får jeg prøve den siden den som satt på bilen min er ødelagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist den gamle var ødelagt må du inn på hovedenheten å fjerne feilkoden. Så lenge du ikke gjør det vil bilen gå i reserveløsning å ladde ca 0,4 bar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist den gamle var ødelagt må du inn på hovedenheten å fjerne feilkoden. Så lenge du ikke gjør det vil bilen gå i reserveløsning å ladde ca 0,4 bar...

prøvd det også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en sånn orginal n75 ventil som virker til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg måler på kontakten til magnetventilen med tenningen på, skal det være strøm dit da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og kjøpt en ny ventil i dag, riktig nok den orginale. da ble bilen helt fin og lader som den skal igjen :)

så enten var det noe feil med den "j" ventilen jeg fikk eller så går ikke den på bilen min??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.