#1 Skrevet August 14, 2006 Hvem selger slike ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2006 http://www.bsbildeler.no selger i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2006 Har en orginal Audi antenne ;-) Nettopp plukket av min 2002 Audi A4... Vet ikke hva jeg evt kan få for den?.?.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2006 Har en orginal Audi antenne ;-) Nettopp plukket av min 2002 Audi A4... Vet ikke hva jeg evt kan få for den?.?.? Til FM radio eller GPS denne her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2006 Er vel antagelig til Mobiltelefon da jeg har orginalmontert telefontilkobling i bilen. Er ikke GPS eller FM iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2006 noen som vet hvordan en tar av en tak antenne? må jeg ta ned tak trekket? eller er det bare å skru den ut? skal sette på ny antenne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2006 byr 300kr for antenna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2006 noen som vet hvordan en tar av en tak antenne? må jeg ta ned tak trekket? eller er det bare å skru den ut? skal sette på ny antenne.. Er vell litt forskjellige antenneløsninger ute på markedet, men på min golf 3 måtte jeg ned med taktrekket for å løsne en mutter for å få av sokkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2006 noen som vet hvordan en tar av en tak antenne? må jeg ta ned tak trekket? eller er det bare å skru den ut? skal sette på ny antenne.. På min 2002 A4 Avant er det bare å vippe ut taklyset i bagasjen så finner du antenna ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2006 byr 300kr for antenna Heisann! 300,- + frakt er greit det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...