Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et sett felger m/dekk pent brukt fra en annen kant av landet. Er det noen som har gode tips når det gjelder rask og rimelig frakt?

Fra Østlandet til Indre Troms...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikset nettopp frakt med Linjegods fra Tromsø til Østlandet, for fire hjul på 16 kg. Kommer på ca 700,- pluss moms. Nå kjører firmaet jeg jobber i noe for dem, så prisen kan være noe rabbatert. Sjekk uansett med dem, eller be noen som jobber der/for dem om å gjøre det.

All frakt med Linjegods må visstnok ha et firma som sender eller mottaker. Jeg valgte å sende fra firmaet jeg jobber i, men leverer selv inn hjulene på deres terminal. Mottaker får pallen levert på døra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.... Blir nesten en tusing det. Ikke bra. Får sjekke litt rundt og se om det finnes noe rimeligere. Synd ikke "gamlingan" jobber i forsvaret lengre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

norgespakke med egen emballasje... surr felgene inn i masse papp og teip. vet ikke hvor mye en felg veier.. men du får sendt inntil 35kg med egen emballasje for 270kr.. dersom 2 felger går i en sånn "pakke" kommer du greit utav det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.