#1 Skrevet August 14, 2006 Jeg har kjøpt et sett felger m/dekk pent brukt fra en annen kant av landet. Er det noen som har gode tips når det gjelder rask og rimelig frakt? Fra Østlandet til Indre Troms... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2006 Fikset nettopp frakt med Linjegods fra Tromsø til Østlandet, for fire hjul på 16 kg. Kommer på ca 700,- pluss moms. Nå kjører firmaet jeg jobber i noe for dem, så prisen kan være noe rabbatert. Sjekk uansett med dem, eller be noen som jobber der/for dem om å gjøre det. All frakt med Linjegods må visstnok ha et firma som sender eller mottaker. Jeg valgte å sende fra firmaet jeg jobber i, men leverer selv inn hjulene på deres terminal. Mottaker får pallen levert på døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2006 Hmmm.... Blir nesten en tusing det. Ikke bra. Får sjekke litt rundt og se om det finnes noe rimeligere. Synd ikke "gamlingan" jobber i forsvaret lengre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2006 norgespakke med egen emballasje... surr felgene inn i masse papp og teip. vet ikke hvor mye en felg veier.. men du får sendt inntil 35kg med egen emballasje for 270kr.. dersom 2 felger går i en sånn "pakke" kommer du greit utav det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...