Anbefalte innlegg

har problemer med golfen. ac anlegget kjøler ikke, virker som pumpen ikke starter. har nettopp tatt en service på det, og fylt på ny væske i håp om at det var for lite trykk før. det hjalp ikke. kjøleviftene på radiatoren går heller ikke. hadde tidligere problm med at disse viftene ikke sløkte når jg sløkte bilen (de gikk til det ble tomt for batteri) da byttet jeg et rele under batteriet.. tviler på det er gåent igjen, er ikke samme syptom heller. fikk grei på at dette releet styrte motorkjøling samt at klimaanlegget overstyrte de når det gikk for fullt..

 

noen so har vært borti lignende? er det noen tempføler eller lignende so har sagt adjø? håper ikke kompressoren er gåen.

 

takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du manuell a/c eller climatronic?

 

På min VWannabe (Alhambra) har jeg manuell a/c og opplevde at kjølekompressoren ikke startet. Den elektriske clutchen slo ikke inn.

Det viste seg å være en defekt termobryter som på min bil satt helt nede til høyre i støtfangeren ved siden av tauekorken.

 

Sjekk at du får spenning frem til den elektriske clutchen på kompressoren når du slår på a/c.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er climatronic på den. skal prøve å sjekke litt. fikk tips om at de hadde byttet en del slike på verkstedet her også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.