Campingcaravelle, alternative seter

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gjøre om litt på setearrangementet i Caravellen, og lurer på hva som er de beste, men ikke nødvendigvis dyreste setene. Jeg vil bare ha to seter pr. rad og "midtgang", så setene kan godt være noe bredere enn originalt.

Hvis noen vet om seter fra andre produsenter som fortsatt er litt faste, men gjerne bredere og litt mer comfy enn standard buss-seter så tar jeg imot alle tips.

 

Jakter på seter med og uten armlene, men de må kunne legges tilbake.

 

Caravelle hurtigkoblinger er jo smekre, men fås de løse?

 

mvh,

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten en 95-modell. Er hurtigkoblingene forskjellige fra år til år?

Er de nyere setene i caravelle nevneverdig mye bedre enn de jeg har fra før?

 

mvh,

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så er det seter av kvalitet som 200TQ/V8/A100/A8 jeg egentlig kunne tenke meg.... finnes noen av disse med armlener på begge sider (tviler)?

Noen ideer om hvor man kan få tak i 4-6stk forseter (trenger ikke skinn) til en av de ovennevnte biler?

 

mvh,

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke men var med en kamerat å henet 6 seperate stolrer, orginalt T4 i Bremen, tror han skal selge dette, han bor i larvik, send han en mail

 

eskildserigstad988@msn.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Martin.

 

Har sjekket litt rundt.. men det er ikke så lett. De fleste stoler for litt bredere (les: mb/bmw/audi limosize) og comfy biler har bare armlene på en side. Stoler fra US biler er så og si uaktuelt, for de har ingen fasong.

T5 stoler er jo flotte, men jeg kunne gjerne tenkt meg litt bredere og litt mykere stopping i setene.

 

Kanskje det hadde gått an å modifisert 200TQ/V8-type seter med armlener? DA hadde jeg vært happy da... :).

Hvis noen har nyere forseter til A100/200/6/8 i velour (og kanskje tilogmed i mørk grå/anthrasit farge) så send meg PM. Jeg har allerede 2stk slike, og det må da finnes ett hav av disse som ingen lenger vil ha?

Er det ikke skinn alle skal ha da? :)

 

mvh,

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så har du muligheten med seter til amcar...

Har noen kapteinstoler i min chevy van og bedre stoler og sitte i finner du ikke...

Og de er ikke så hakkande breie heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umm, jeg holder meg unna de takk. Har to stk allerede, og hadde de stått i stua så kunne de vært passe comfy. I bil så er de alt for softe for min smak. I tillegg så går armlenene istykker før man aner det.

 

Da bruker jeg heller originale caravelle stoler.

 

mvh,

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.