#1 Skrevet August 14, 2006 Som sagt, noen som vet? Jeg har ingen anelse, eneste jeg vet er at de var blodfete:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2006 prøvde å søke på det som sto på felgen.. men NO luck.. har du bilde av hele bilen med de hjula på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2006 fant bildet på demonvw.co.uk fant ingen hele bilder av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2006 Bakfelg fra Renault 5 Turbo? (Den brede med midtmotor altså) Er ikke sikker, men den har et slikt design. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2006 Den er vel rettere i designet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2006 Tenkte mest på bakfelgen jeg, for den er selvfølelig mye dypere enn framfelgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2006 Tror ikke det er noe Renault 5 Turbo II felger,de har ikke så skråe eiker og har et annet senter. Men mulig det er noe racing-felger som står på den bilen øverst i posten her ??? MYE rart OG tøft som ble/blir brukt på små racere slik som Polo og Derby,NSU TT osv osv osv........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2006 Kan det være A-Team hjula? Lignet veldig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...