Sorte felger med blank kant..

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjører en 2002 A6 180HK=>210HK Quattro Avant. Nå har jeg bestemt meg på å kjøpe sorte felger med blank/polert kant. Felgene skal brukes kun om vinteren, derfor 7,5x17. Men hvilke felger skal jeg kjøpe da, det er spørsmålet:confused:

Finner massevis av black wheels men bare noen få finnes i 17". Her er noen 17" som jeg har tilgang til. Og faktisk til gunstig pris. Og bilet av bilen som felgene skal på.

Hva synes dere passer best? Kom med forslag...:)

722 blk.jpg

801 blk.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og bilen felgene skal på...

A6_03.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så synes eg de øverste svarte va finest,er sikkert ikke dumt me svarte felger om vinteren nei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett på TD-Drifz hos felgMartin ?

http://www.martins.no

Jada, det var ikke mye fint der:) Personlig synes jeg at TD Drifz passer ikke til en A6 Avant. Passa kanskje til en Honda Civic:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns også at den øverste såg best ut. Passer bra med tett design på en A6 siden det er såpass stor bil. Dessuten såg de ut til å være lettest å holde rene på vinteren, noe som også kan være et poeng..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er jo et alternativ

Yakuza-350_w.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha i bakhodet at den kromma/polerte kanten kommer til å leve et hardt liv i saltsuppa som er på veien om vintern. : bråk :: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.