reparere t-trykksmåler aan

Anbefalte innlegg

Hei!

Turbotrykksmåleren i FIS på min S6 viser for lite trykk.

-Kan det være skitt/eir på kontakter el lign?

Andre ting jeg kan sjekke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker på at du ikke har lekkasje?

 

på 200ern min viste den alt for lite på kjørecomputern. Da var det bare en sånn slange med "tøy" utpå som var flat... vistes ikke utenpå, men gummien innenfor hadde løstnet og var flat(strupet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker på at du ikke har lekkasje?

 

Er ikke sikker..

Slange med tøy?.. Skal ta en titt. Hvordan fant du ut at den var lekk?

-Noen andre steder jeg bør se etter lekkasje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker..

Slange med tøy?.. Skal ta en titt. Hvordan fant du ut at den var lekk?

-Noen andre steder jeg bør se etter lekkasje?

er sånn tøy greier utpå ja.. vet ikke om det er det på din men...: klø : ¨å den var lekk ja... legger ved et bilde for av slike slanger:)

 

trenger for all del ikke å være det, men det er ikke usannsynlig at det er en lekkasje et sted siden den viser for lite..

200-020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sånn tøy greier utpå ja.. vet ikke om det er det på din men...: klø : ¨å den var lekk ja... legger ved et bilde for av slike slanger:)

 

trenger for all del ikke å være det, men det er ikke usannsynlig at det er en lekkasje et sted siden den viser for lite..

 

Den der tror jeg ikke finnes under mitt panser...

Men det er vel mer og mer sannsynlig at det er snakk om en liten lekkasje.

 

Noen som har andre tips til utsatte slanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.