Anbefalte innlegg

Når jeg har parkert bilen etter kjøring, og den står et lite øyeblikk, smeller det bak en plass. Lurer på om det kan være tverrrstaget på bakakslingen? Foringer der? Synes det er rart.. Noen som har vært borti lignende, eller har en ide om hva det kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjell om du har på brekket eller ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, tror ikke det er noe forskjell. Lar ikke bilen hvile på handbrekket uansett.. :) Synes det er merkelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ofte opplevd at bremseskoene bak setter seg og løsner med et smell, spesielt i fuktig vær, men dette er nok mest når man bruker håndbrekket, og spesielt når bilen har tromler bak. Har du skiver eller tromler bak på bilen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tromler bak. Er jo et j**** smell! Og kun når jeg har vært å kjørt litt lengre turer.. Ikke sakte småkjøring, da skjer det ikke. Rart, ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville forsøkt å åpnet opp (ta av tromlene) og få renset godt for gammelt bremsestøv evt rust, og generelt sjekke ut tingenes tilstand der inne. Samtidig kan du fette om hjullagerne, skader aldri med nytt fett der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta bremseband og fjærsett bak inni tromlene. Har gjort dem ren, og lagrene har fått nytt fett. Må vel være et par måneder siden nå.. Ble ikke noe bedre av det der. Forstår bare ikke helt hva det kan være! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.