#1 Skrevet August 15, 2006 Jeg kjøpte inn lakk til prosjektet 06.12.2005 hvor lenge kan dette stå i kjelleren uten at det har noe og si for lakken? Ble plutselig bekymmret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2006 ....godt spørmål...lurer eg og. noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2006 ...om det ikke er vannbasert, så står sig lakken gott i årevis, men herder er det som du ska vara lite forsiktig med, gott trick kan vara o se att den er klar o fin. Vannbasert er oftest meget kort hållbarhet på, halvt år på noen typer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2006 Ikke noe vannbasert her nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2006 ...om det ikke er vannbasert, så står sig lakken gott i årevis, men herder er det som du ska vara lite forsiktig med, gott trick kan vara o se att den er klar o fin. Vannbasert er oftest meget kort hållbarhet på, halvt år på noen typer. Vannbasert billakk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2006 hvis jeg ikke tar helt feil så er det aller meste av billakk vannbasert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2006 hvis jeg ikke tar helt feil så er det aller meste av billakk vannbasert. Mulig det.. Ikke veit jeg.. Synes bare det hørtes litt rart ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...