Forskjell på krom og vanlig embl.fri grill fra NBS?

Anbefalte innlegg

Lurer på og kjøpe det nå, men er litt i tvil hva jeg skal ha.... Ser ikke akkurat noe forskjell på bildene der.. Noen som har bedre bilde av grillene eller kan beskrive hva som er krom på den krom-grillen? Bare ramma rundt eller hele?

Her er bildene..

 

Krom:

12149.jpg

 

Vanlig svart:

06967.jpg

 

Trenger svar fort.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Hmm.. ja lurer på om det bare er rillene som er krom.. Hadde vært fint om noen hadde bilder av det montert på bil så jeg ser det klart.. :)

 

Den grillen var vel litt i overkant krom enn det jeg tenker på.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også på det samme som du Håkon, te min egen bil. MEN, til passat får du grillene til halve prisen hos autospar!! da hjelper det lite med klubbrabatten, siden det har vi hos autospar au...

Tenkte jeg bare ville nevne det, jeg syns det er litt dyrt for akkurat dette hos NBS.

 

Sjøl tror jeg det heller mot vanlig svart, og ikke krom, siden bilen min er "krom-fri" nesten. Men nå har jeg ikke sett noe særlig på din bil ennå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også på det samme som du Håkon, te min egen bil. MEN, til passat får du grillene til halve prisen hos autospar!! da hjelper det lite med klubbrabatten, siden det har vi hos autospar au...

Tenkte jeg bare ville nevne det, jeg syns det er litt dyrt for akkurat dette hos NBS.

 

Sjøl tror jeg det heller mot vanlig svart, og ikke krom, siden bilen min er "krom-fri" nesten. Men nå har jeg ikke sett noe særlig på din bil ennå...

 

 

Skal inn til NBS i morra å kjøpe (hvis de ser nogenlunde vettue ut).. De hadde begge inne, men heller litt mot svart jeg også.. Får sammenligne litt og ta den som er best... Kjøper på nbs for da kan jeg dra å kjøpe der, for har ikke tid til å sitte å vente... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, har en på saken nå ang den grillen med krom kant.. ;)

 

Kjøpte meg en svart en i dag da... Måtte ha det til rudskogen og se hvordan det ble... :)

 

Hehe,ok.

Men tror svart kant blir litt kjedelig,men smaken er som baken. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,ok.

Men tror svart kant blir litt kjedelig,men smaken er som baken. :D

 

 

Enig med deg der ja.. :) Blir bra om jeg får tak i den grillen med krom kant.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjøpt til min a6 med chrome riller.

 

Var elendig passform, men jeg syntes den ble tøff. Mange sier at skal man ha Audi, bør man vise ringene i grillen. Skal legge ut noen bilder av bilen, når jeg kommer hjem fra ferie imorgen. Men skal skifte front osv. senere, så da vil den passe bedre.

 

Jeg tror den chrome grillen på din bil blir knalltøft....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.