#1 Skrevet August 15, 2006 Gikk inn på Biltilsynet.no For å finne en email adresse som jeg kunne sende noen spørsmål angående hva jeg må gjøre for å få S2 motoren godkjent i bilen min... Gjett hva jeg møtte da jeg fant email adressa deres? "Kontakt Biltilsynet -------------------------------------------------------------------------------- Dersom du ønsker kontakt med Biltilsynet, ring telefon 820 75 121 (13 kr/min) , og vi vil hjelpe etter beste evne. Fleksibel telefontid: 09.00 - 21.00. Tips og kommentarer til Biltilsynet kan sendes til post@biltilsynet.no." Alt bra så langt... Men nederst på siden står følgende.... "Spørsmål via mail blir ikke besvart." Whatta FUCK!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2009 Dei lika ikkje og gjere det enkelt for ombygging ser du;) Gjeld og finne seg eit par gyldne stier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2009 Bare fleip den sida der, heter Statens Vegvesen nå om dagen.. er det 1. april i dag eller? http://www.biltilsynet.no/omoss.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...