#1 Skrevet August 15, 2006 Hei, har en orginalt hevet Touran 2.0 TDI. Bilen står på stylter, selv om det er en glede over fartsdumper. Er det noen som har en enkel måte å få den ned til orginal høyde i første omgang, uten de helt store utbytingene av deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2006 må vel ha nye fjærer sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2006 dersom det skal gjøres lovlig hjelper det vel bare å bytte fjærer vil jeg tro... Ellers har vi jo vår gode venn Black & Deccer... Men BT er ikke glad i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2006 dersom det skal gjøres lovlig hjelper det vel bare å bytte fjærer vil jeg tro... Ellers har vi jo vår gode venn Black & Deccer... Men BT er ikke glad i den Tviler vel sterkt på om Arne er interessert i å ødelegge sin nye Touran? Er ikke uten grunn at Biltilsynet ikke er glad den løsningen. Er ikke særlig imponert over kapping av fjører selv jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2006 Dersom den er levert org. hevet utgave, og det er som på andre vag, må det nok større opperasjon til... Drivakslene er forskjellig fra standard, dette kan du sjekke med vw. Resultat, dersom du bare setter på fjærer er vel at indre drivledd ryker etter noen km, pga at akslingen er for lang. Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...