#1 Skrevet August 15, 2006 Har en golf MK2 GX. Lurer på¨om det fins noen oljer som kan dempe tikkingen litt.. Hva slags erfaringer har dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2006 Har en golf MK2 GX. Lurer på¨om det fins noen oljer som kan dempe tikkingen litt.. Hva slags erfaringer har dere? Valvoline 10-40 delsynt, rød kanne. Kjør gjerne en motorens eller ventilrens i forkant så gjør dette underverker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2006 Har prøvd litt forskjellige oljer på min bil, og castrol gtx magnatec 5-40 er den som har gjort mine løftere stillest. Fungerer bedre enn mobil 1 5-50 som jeg kjører nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2006 anbefaler Liqui Moly 10-40 delsyntetisk.. kammerat av meg kjører det på sin g2 GX og jeg kjører det på min 2L 16v, han har prøvd mye, og det er hans vinner... selv også veldig fornøyd kjøpte det på be4you, men nå har de det faktisk på clas ohlson... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2006 Har prøvd litt forskjellige oljer på min bil, og castrol gtx magnatec 5-40 er den som har gjort mine løftere stillest. Fungerer bedre enn mobil 1 5-50 som jeg kjører nå. Skriver under på at Castrol GTX Magnatec 5-40 er en bra olje. Brukte denne på '83 Scirocco'n og bruker den på fatterns '90 Audi 100 Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...