Bergen: Fellespolering for lokallaget!

Anbefalte innlegg

Da iallefall jeg skal polere sammen med noen andre i lokallaget (2stk) på Fredagen så kan vi jo like så greit smelle til med en fellespolering på Statoilen i Vika?

Det kan være at det blir ett annet sted som tar flere biler men dette må jeg komme tilbake til eventuelt. SÅ til dere som er med blir dette på Vika klokken 1900 på Fredag 18 Aug. Hallen tar vel rundt 8 biler så vi får håpe det event er plass til flere. Skulle vi bli mange skal jeg som sagt se om vi klarer og få plass på ett større sted.

 

Så til dere som HEEEELT sikkert er med vær snille og svar slik at vi har en ett sånn ca tall på hvor mange vi blir.

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med å få bilen polert rein og fin til helgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utover detta, e det fleire planer for fredagskvelden? Vi kjem jo en liten gjeng fra molde, sunnmøre og nordmøre fredags formiddag: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ikke noe flere planer en dette på Fredagen. Vi bruker "litt" lang tid kan man si på polering. Personlig har jeg alldri polert bilen ferdig på under 5 timer. Men ta gjerne og bli med eller kom innom og hils på oss! StøvelTrond veit hvor dette er.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sees vi vel:) Bli vi fleire "chicks" montro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok bare "Chicks with dicks" på poleringen, men på lørdag og søndag kommer ALLE jentene i Lokallaget veit du!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja iallefall 5stk går det rykter om og 3 er jeg HELT sikker på kommer. Noen av bilene dem kjører er RS4 og Norskbildelesenter passaten!! TØFFT!!!!

 

Så det er jaggu på tide at det blir flere jenter her! Bra du også stiller Hilde.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok bare "Chicks with dicks" på poleringen, men på lørdag og søndag kommer ALLE jentene i Lokallaget veit du!

 

TThomaz

Også kommer jo S-Line pikene fra Oslobygda: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og Espen Haga (TT) kjeme fra Stord etter jobb idag. Me er glatt med på polering og klargjering for helga, dersom det er plass!? :) Er usikker på kor denne Statoilen er men.. Har GPS, adresse ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra!! Espen ringe meg igår så vi har avtalt at dere kommer opp en tur. Han veit hvor det er, men skulle det være noe så ring meg på 92 05 77 20.

Ja sånn som det ser ut nå så er det plass til dere ikveld. Skulle det bli for MYE folk har jeg en plan......

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre seint enn aldri ? :rolleye:: vinke :

 

Litt uklare bilder pga. lyset men..

 

181e7cbf.jpg

 

d9c888bd.jpg

 

a1a76a37.jpg

 

ee096313.jpg

 

1f1b995c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!! Så bra ut dette BA. Men kunne du vært så snill og fjernet skiltnummerne just in case?

 

TThomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!! Så bra ut dette BA. Men kunne du vært så snill og fjernet skiltnummerne just in case?

 

TThomas

 

Thanks..

Var litt trøtt i trynet når eg la ut bilder i natt, tenkte ikkje over det ein gang.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.